FORWARD
PRO-TECTOR provides services that connect and recommend entities in the automotive industry to achieve common goals or meet mutual needs. We rely only on reliable and trustworthy partners.
In carrying out our tasks, we leverage long-standing partnerships with public transport companies, vehicle importers and manufacturers, supporting institutions and organizations, and suppliers of components, functional systems, technical and product training. All this while understanding the specifics of industry activity, avoiding conflicts of interest, and maintaining ethical and business balance.
We cordially invite anyone who needs technical and operational support in a broad sense to collaborate with us. PRO-TECTOR is always at your disposal.
TRAINING
- Organization and implementation of courses for workshop employees, distributors and users of vehicles or devices
- Driver training in the principles of economic driving (eco-driving) and the proper operation of vehicles, machines or devices
- Development of teaching materials, outlines, instructions and lists of good practices
- Collaboration with training service providers and industry institutions in the field of vocational education
CONSULTING
- Recommending industry partners and handling orders at the implementation stage
- Substantive support and technical consultations for the operational maintenance of rolling stock
- Handover or collection and transport of commercial vehicles, trucks and buses
- Verification of the technical condition of used or new vehicles
- Assessment of the efficiency of use and possibilities of expanding resources
- Analysis and optimization of internal operational processes
ELECTROMOBILITY
- Technical consultations at the stage of developing vehicle specifications
- Instructions on the operation and maintenance of vehicles and charging infrastructure
- Developing recommendations, guidelines and internal instructions
- Assistance in developing vehicle specifications and charging infrastructure for tender procedures
- Substantive support at the acceptance and commissioning stages
COOPERATION B2B
- Connecting entities or industry service providers for the implementation of joint projects
- Support in the management and organization of service workshop work
- Acquiring customers for service services
- Development and implementation of after-sales service processes
- Mediation and technical consultations
- Support in the organization and conduct of industry conferences
Pozyskiwanie i rekomendowanie dostawców usług bądź towarów, konsultacje oraz mediacje w formule dialogu technicznego.
Współpraca na rzecz budowania oraz utrwalania relacji Partnera z jego klientami, kontrahentami i dostawcami.
Monitorowanie rynków aktywności pod kątem preferencji klientów pozyskanych oraz potencjalnych.
Ocena jakości oferowanych usług serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych w trakcie ich realizacji.
Nawiązywanie współpracy z podmiotami i organizacjami branżowymi na rzecz rozwoju oraz promowania marki klienta.
POTRZEBY KLIENTA
Kompetencje, doświadczenie i wiedza branżowa jako gwarancja najwyższej jakości obsługi
Dostarczanie sprawdzonych, rzetelnych i opartych o praktyczne doświadczenia danych
Personalizowanie ofert pod indywidualne potrzeby klienta, poprzedzone analizą danych
Wspólnie ustalany kalendarz realizacji prac, ze wskazaniem na punkty kontrolne
KORZYŚCI KLIENTA
Brak konieczności budowania po stronie klienta profilowanego zespołu specjalistów
Redukcja czasu pozyskania informacji niezbędnych dla właściwej realizacji projektów
Proces obsługi bez zaangażowania podmiotów pośredniczących
Gwarancja rzetelności oraz uzyskania partnerskiego wsparcia poza nominalnym zakresem zlecenia